- Ez az esemény elmúlt.
Cégevolúció: Hogyan navigáljon a vezető a digitális transzformáció és a hibrid változás tengerén
február 8 @ 09:00 - 12:00
A Borealis Consulting és a Kinnarps üzleti reggelije
Folytatódik a Borealis Consulting és a Kinnarps izgalmas együttműködése, melynek keretében üzleti reggelire várunk. Az esemény ezúttal is a két csapat közös ötletelésének eredményeképpen valósul meg, ahol a két cég értékes tapasztalatokat oszt meg a látogatókkal a digitális transzformáció témájában. Ezen kívül egy vendégelőadót is meghallgathatunk a digitális üzleti életből.
Helyszín: Kinnarps Showroom, 1138 Budapest, Esztergomi út 31-39-HUB 1.ép. 1.em.
Időpont: 2024. február 8. 9:00 – 12:00 óra
Az esemény során a Kinnarps és a Borealis Consulting kiváló szakértői olyan fontos témákat fogalmaznak meg, melyek kulcsfontosságúak lehetnek a vezetői működés és a digitális transzformáció terén.
A témákban összehangolt programban a Borealis oldaláról hallhatsz majd a digitális transzformáció ésszel és szívvel történő vezetéséről valamint e változás holisztikus megközelítéséről. A Kinnarps fókuszában pedig a munkatéranalízis és a szervezet diagnosztikája fog szerepelni, kiemelve azt, hogy milyen fontos szerepet játszik mindez a digitális átalakulás előkészítésében.
Tervezett Program
09:00 – 09:30 | Érkezés, reggeli, networking |
09:30 – 09:40 | Köszöntő, kontextus bemutatása: Katona Melinda, Borealis Consulting |
09:40 – 09:50 | Köszöntő, kontextus bemutatása: Paukovics Gábor, Kinnarps |
09:50 – 10:00 | Ti hogy álltok a digitalizációval? – interaktív rész |
10:00 – 10:20 | Miért és kinek kihívás a digitalizáció? – Katona Melinda, Borealis Consulting |
10:20 – 10:40 | Vezetői kihívások a munkaterek kialakításában – Paukovics Gábor, Kinnarps |
10:40 – 11:00 | Szünet |
11:00 – 11:20 | A munkaerő digitális összehangolása – Achilles Georgiu, Talk-a-Bot |
11:20 – 11:30 | Útravaló – interaktív rész |
11:30 – 11:45 | Kérdések és válaszok, zárás, nyereménysorsolás |
11:45 – 12:00 | Networking |
Néhány gondolat indító kérdés, melyekre a rendezvény során választ kaphatsz:
- Vezetőként milyen megoldásokkal mérjem fel a szervezet készenlétét a változásokra a digitalizációt , illetve a munkatereket illetően?
- Milyen megoldásokkal tudom támogatni és tervezni ezeket a változásokat?
- Milyen előnyei és hátrányai vannak a különböző irodatér alternatíváknak?
- Hogyan érkeztessem meg és készítsem fel az embereket a digitális átállásra?
- Milyen akadályok állhatnak a változások útjában és vezetőként hogyan lehet ezeket feloldani, illetve a folyamatot gyorsítani?
Kérjük, hogy regisztrációval jelezd részvételi szándékod a rendezvényre!
A részvétel lehetséges személyesen és online egyaránt. A programot rögzítjük és regisztrált vendégeinknek elküldjük.
A helyszín befogadóképessége korlátozott, ezért 30-40 fő részvételét tudjuk kényelmesen biztosítani.
Reméljük, hogy találkozunk ezen a különleges és hasznos üzleti reggelin, ahol a tudás és tapasztalatok cseréje segít szervezetednek a digitális átalakulás sikeres elérésében.