Szerencsére egyre több szó esik arról szakmai berkekben, hogy vezetőként mennyire fontos visszajelzést kérni és adni a munkatársaktól, a munkatársak felé. Azonban arról már kevesebb szó esik, hogy vajon a visszajelzés feldolgozása mennyire hatékony.

Visszajelzés, mint adat

A szervezeti kultúrában minden információra feldolgozandó adatként kell tekintenie a vezetőknek. Ezért nagyon fontos, hogy egy szervezet életében alappillér legyen a visszajelzési kultúra. Vezetőfejlesztés során az egyik legfontosabb szempont, amit át kell adni a vezetőknek, hogy megértsék, miként dolgozzák fel és építsék be ezt az értékes adatot a mindennapi működésbe. A Harvard Business Review oldalán megjelent cikk, éppen erre világít rá és hat lépésben foglalja össze, hogy miként hozza ki a cégvezetés a legtöbbet a munkavállalói visszajelzésekből.

Feedback Time, mint azonnali visszajelzés

Cégfejlesztő, szervezetfejlesztő cégként számunkra is nagyon fontos, hogy amiről tanítunk, abból törekedjünk mi is a maximumot kihozni. Feedback time nevű applikációnkat is azért alkottuk meg, hogy a lehető leghatékonyabb és legmodernebb eszközökkel támogassuk a visszajelzési kultúra fejlesztését a cégek életében.

Elolvasom a Harvard Business Review oldalán megjelent cikket.

Témába vágó további cikkeinket az alábbi linkekre kattintva érheted el:

Felgyorsult változás, növekvő teljesítmény